EgeninkassoSpesialisten

EgeninkassoSpesialisten riktig+thumb

Medlemsfordel for Økonomiforbundets bransjemedlemmer på EgeninkassoSpesialisten

EgeninkassoSpesialisten er et nettbasert inkassosystem utviklet av Kredin AS. Systemet lar deg bruke "advokatenes inkassometode" direkte og uten forkunnskaper om inkasso, så du slipper å gå innom et inkassobyrå. Dette er kjent som Norges raskeste inkassometode, og kreditor beholder hele kravet inkl. renter og gebyrer som påløper.

Bransjemedlemmer får en gratis konto til eget bruk med opptil 10 gratis inkassosaker inkludert årlig (verdi kr 3540,-/år), helt uten kostnad.

Klienter av bransjemedlemmer får gratis etablering og mellom 15-26% rabatt på EgeninkassoSpesialistens avtaletyper.

Se ordinære priser og vilkår her: https://egeninkassospesialisten.no/priser/
Se hva eksisterende brukere av systemet mener: https://egeninkassospesialisten.no/referanser/

For å bestille tilgang til eget firma eller klienter med rabatter: Send ditt org.nr. på bedriftene som skal ha tilgang, sammen med epost, telefon og navn på ønskede brukere som skal opprettes til martin@kredin.no. Merk eposten med "Økonomiforbundet". Du vil motta login-info innen kort tid.
Alternativt: Opprett konto direkte via bestillingsskjema på nettsiden, og send epost merket "Økonomiforbundet" fra registrert epostadresse til martin@kredin.no innen 24 timer etter bestilling.
Kontaktperson hos Kredin AS er daglig leder Martin Larsen, som kan nås på tlf. 40167552.