Leder 1- et bedre valg

LogoLeder1

Leder1- et bedre valg!

Økonomiforbundet har inngått en svært gunstig medlemsavtale med Leder1. Avtalen gir bransjemedlemmer svært god rabatt på full tilgang til tjenesten.

Leder1 har en bred samling av dokumentmaler, veiledere og verktøy innen ledelse, styrearbeid, økonomi og personal. Våre dokumentmaler og verktøy har standardisert utforming for enkel distribusjon og utskrift, og er til enhver tid løpende oppdatert og kvalitetssikret i henhold til gjeldende satser, forskrifter, reglement og lovverk. Produktene kan benyttes til virksomhetens klienter. Se tjenesten her: https://leder1.no/produkt/fa-tilgang-til-alle-produktene-pa-leder1/

Årspris for tilgang til tjenesten for våre medlemmer er kr 550,- eks mva.

Vi har også utvidet vår support under Leder1, hvor vi nå gir bistand mot kataloghaier, useriøse annonsetilbydere og virksomheter som utøver svindelforsøk. Du kan henvise alt av telefonsalg til oss, og vi sørger for å ta all kommunikasjon mot selgere som kontakter deres virksomhet. Du kan lese mer om tjenesten her: http://bedrevalg.no/kataloghjelp/

For Økonomiforbundets medlemmer er prisen for tjenesten kr. 390,- for 12 måneder.

For mer info kan du kontakte Tommy Svendsen på mobilnummer 924 99 992 eller epost ts@leder1.no.