Modhi

God inkassoavtale – gratis integrasjoner
Ved å benytte Modhi sin fordelsavtale på purre
- og inkassotjenester vil du få meget gode betingelser ogtilgang til markedets beste integrasjonsplattform. Se video her.

Økonomiforbundet har fremforhandlet den gode inkassoavtalen på vegne av sine medlemmer. Modhi har samarbeidet med Økonomiforbundet i mange år, og har markedets beste kompetanse for å håndtere regnskapsbyråenes klienter og deres behov for optimal likviditet. Integrasjonsplattformen gjør det mulig å registrere regnskapsbyråets klienter og aktivere klienten på integrasjonen kun i løpet av et par minutter. Ta kontakt med Key Account Manager Vegard Aakervik på 909 34 819 eller vegard.aakervik@modhi.no for en uforpliktende prat.

Integrasjonsplattformen
Integrasjonsplattformen er utviklet på en slik måte at du som regnskapsmedarbeider velger Inkassomodulen fra Modhi når du er logget inn i ditt ERP-system. Når du har aktivert integrasjonen vil de fakturaene som er klare for oversendelse bli vist i et enkelt grensesnitt og man markerer de fakturaene som skal overføres til inkassoselskapet Modhi. Via egne APIer henter Modhi daglig fakturaer elektronisk som leses automatisk inn i inkassosystemet og det sendes en kvittering tilbake til ERP systemet hvor Modhi sitt saksnummer legges på fakturaen i reskontroen. Alt helautomatisk. Også avregning og remittering. Postering av transaksjonene blir foretatt av systemet i reskontroen basert på et konteringsforslag som automatisk sendes med remitteringen som et remitteringsbilag. Poster utlignes og matches automatisk.

Les avtalebetingelsene og registrer deg her.