Regnskapsførerdagene

- bransjens dag 17. oktober

Bli med på denne spennende konferansedagen med gode foredragsholdere.

Disse kommer:

Statssekretær fra Finansdepartementet, Jørgen Næsje - Ti dager etter fremleggelse av statsbudsjettet kommer Næsje for å snakke om det siste innen skatter og avgifter.

Direktør for utvikling i Skatteetaten Ann Kjersti Kjeia Sletten- hør hvordan skatteetaten jobber med utvikling og digitalisering for å bedre tjenestene sine.

Serniorrådgiver Håkon Olderbakk i Brønnøysundregistrene- Olderbakk har lang ledererfaring fra Brønnøysundregistrene og har vært helt sentral i utviklingen av viktige registerløsninger og av Altinn. Nå leder han fra norsk side prosjektet Nordic Smart Government der det å dele økonomiske data effektivt mellom virksomheter, og på tvers av sektorer, forvaltningsnivå og landegrenser er målet.

Administerende direktør Stein Ragnar Noreng i TheVIT- hva skal til for å møte kundens behov i digitaliseringen?

Forsker ved OsloMET Anders Underthun- hva skjer med møtet mellom mennesker i vår digitale tid? Underthun har også med seg siste nytt fra Arbeidsforskningsinstituttet.

Førstelektor/ statsautorisert revisor Kjell Magne Baksaas ved Handelshøyskolen/ Universitet i Sørøst-Norge- hvordan påvirker digitaliseringen kundene og arbeidsfordelingen mellom deg og kunden? Digitaliseringen foregår med ulik hastighet i de ulike regnskapsprosessene.

MELD MEG PÅ!

Kategoritimer: Kurset gir 1 t. Skatt/avgift (legges til i kursregnskap) Kurset gir 4 t. Obligatoriske emner (legges til i kursregnskap)
Pris: 1200,- (medlemspris: 1200,-)
Tid og sted: 17. oktober 2019. 09.00-16.30. Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo