Modhi

Ved å benytte Modhi sin fordelsavtale på purre og inkassotjenester vil du i tillegg til å få meget gode betingelser også få tilgang til markedets beste integrasjonsplattform. Se video her.

Integrasjonsplattformen er utviklet på en slik måte at du som regnskapsmedarbeider velger Inkassomodulen fra Modhi når du er logget inn i ditt ERP-system. Når du har aktivert integrasjonen vil de fakturaene som er klare for oversendelse bli vist i et enkelt grensesnitt og man markerer de fakturaene som skal overføres til inkassoselskapet Modhi. Via egne APIer henter Modhi daglig fakturaer elektronisk som leses automatisk inn i inkassosystemet og det sendes en kvittering tilbake til ERP systemet hvor Modhi sitt saksnummer legges på fakturaen i reskontroen. Alt helautomatisk. Også avregning og remittering. Postering av transaksjonene blir foretatt av systemet i reskontroen basert på et konteringsforslag som automatisk sendes med remitteringen som et remitteringsbilag. Poster utlignes og matches automatisk.

God inkassoavtale
I tillegg til selve integrasjonen får du gjennom fordelsavtalen tilgang til markedets mest konkurransedyktige inkassoavtale. Her har Økonomiforbundet fremforhandlet avtalen på vegne av sine medlemmer. Modhi har samarbeidet med Økonomiforbundet i mange år og har markedets beste kompetanse for å håndtere regnskapsbyråenes klienter og deres behov for likviditetsstyring. Integrasjonsplattformen gjør det også mulig å registrere regnskapsbyråets klienter og aktivere klienten på integrasjonen kun i løpet av et par minutter.

Les avtalebetingelsene og registrer deg her.